.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دايي: شكست مقابل ملوان در دربي 70 تاثيرگذار نخواهد بود

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ما در انزلي باختيم، اما اين شکست تاثيري براي بازي با استقلال ندارد.

علي دايي پس از شکست 2 بر يک برابر ملوان انزلي در نشست خبري اظهار داشت: مسابقه کيفيت فني بالايي نداشت با اين حال در اوايل مسابقه چند موقعيت خوب گلزني را از دست داديم و بر اثر اشتباهات فردي 2 گل خورديم و هرچه تلاش کرديم نتوانستيم به گل برسيم و هرچه زديم به در بسته خورد.
وي ادامه داد: براي غلبه بر ملوان به انزلي آمده بوديم با اين حال نتيجه اين بازي تأثير بر روي دربي ندارد. من امروز از خط دفاع خود اصلاً راضي نيستم هافبک‌هاي پرسپوليس نيز نتوانستند بازي را اداره کنند. هرچند شروع خوبي داشتيم و در 15 دقيقه اول به گل رسيديم اما گلي خورديم که هزار بار تأکيد کرده بودم و نحوه گلزني حريف را به بازيکنان گوشزد کرده بودم. گل دوم ملوان نيز روي يکي از معدود موقعيت‌هاي ملوان به ثمر رسيد. متأسفانه راحت گل مي‌خوريم و سخت گل مي‌زنيم.

سرمربي پرسپوليس در مورد علت تعويض مازيار زارع در نيمه اول اظهار داشت: زارع از بازيکناني است که در تمام بازي‌هاي ما عالي کار کرده است، اما امروز روز مازيار نبود و به همين دليل تعويضش کردم. او در تمام بازي‌ها جزو بهترين‌هاي ما است و با جان و دل بازي مي‌کند اما امروز زارع هميشگي نبود.
دايي در مورد ضعف‌هاي پرسپوليس پيش از دربي 70 گفت: بايد خودمان را براي اين مسابقه آماده کنيم. نقاط ضعف زيادي داريم و 10 روز فرصت تا تمام سعي خود را بکنيم و نقاط ضعف را برطرف کنيم. انتظار نداشتم اينگونه پرسپوليس گل بخورد.

دايي در مورد اينکه پرسپوليس با اين باخت به طور صددرصد قهرماني را از دست داده است، گفت: اين نظر شما است در فوتبال هر اتفاقي رخ مي‌دهد. ما در آسيا نيز مي‌توانيم خوب نتيجه بگيريم در ليگ قهرمانان آسيا هنوز چيزي را از دست نداديم. با تيم دوم جدول فقط يک امتياز فاصله داريم.
سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه چرا اين تيم و استقلال ضعيف شده‌اند، گفت: زماني که من به پرسپوليس آمدم اکثر بازيکنان اين تيم قرار 2 يا 3 ساله داشتند و نمي‌توانستيم آنها را تغيير دهيم، اما بازيکناني که در اين فصل گرفتيم جزو بهترين‌ها بودند. قبول دارم پرسپوليس بايد نفرات به مراتب بهتر از اين داشته باشد اما در حال حاضر نمي‌توانم در اين مورد صحبت کنم زيرا اکثر بازيکنان قرارداد 2 يا 3 ساله داشتند و اين نفرات نيز تمام تلاش‌شان را انجام دادند، اما پرسپوليس آن پرسپوليسي نبوده که هوادارانش را راضي کند.

سرمربي سابق تيم ملي در مورد اينکه سال 89 را چطور گذرانده و در ابتداي اين سال از تيم ملي اخراج شده، گفت: اتفاقات تيم ملي مربوط به سال 88 و من سال 89 را خوب شروع کردم با قهرماني پرسپوليس در جام حذفي.
وي در مورد داوري مسابقه گفت: در مورد داوري هرچه حرف بزنيم بيهوده است و بهتر است در اين مورد حرفي نزنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.297 seconds.